OT: AEG Favorit 40860 chyba C2

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Sobota Listopad 11 00:50:28 CET 2006

At 22:44 6.11.2006, Jindrich Kubec wrote:
>nejak zacala blbnout mycka, tesne pred koncem programu zacne rachtat, pak
>vyhodi C2. Na dne zustava zbytek vody. Programatorske reseni (nekolikrat
>vystoupit a nastoupit) ma svoje pouziti - na nekolikery pokus se 'chytne' a
>korektne vypusti. C2 je podle navodu spatny odtok vody, kontrola sifonu a
>tak. To jsem samozrejme vsechno prosel - pritom mycka vypousti korektne,
>protoze sifon je citelne teply... Jen se ji proste nekdy 'nechce'.

Tak aby rec nestala...
Vrtulka vypousteciho cerpadla prokluzovala - proto obcas vypustila, obcas ne.
Rozmontoval jsem ho, cerpadylko se sklada ze 2 plastovych casti, kovoveho
jadra a na nem navlecenych 2 civek. Vrtulka je naklapnuta na ose, uvnitr je
schovany takova kruhova vysec (cca 1/3), ktera ma o neco asi zabirat uvitr
ty vrtulky. Ale tam uz nejak nic nebylo :o) Zajimalo by me, kam se to neco
podelo...

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.