Bylo:( Koupě televize dnes - gramofon) - magnetofon

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Listopad 10 15:51:57 CET 2006

Tak tomuhle walkmanu říkám cool !

Ja jsem před půl rokem na jednu  "společenskou" akci donesl  starej
elektronkovej  funkční magneťák Sonet , kde jsem na pásku nahrál nějaké
současné songy....
Stálo to tam v rohu a vyhrávalo, a každý kdo přišel, tak valil bulvy jak
to pěkně hraje. A byli i tací, co viděli kotoučák ve skutečnosti poprvé
v životě!
Pak jsem ho prodal v Holicích nějakému němci , ale už mám jinej. Jen mu
chybí tónová kladka . nemáte ji někdo?