RE: Koupě televize dnes - gramofon

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pátek Listopad 10 13:32:57 CET 2006

To je nuda. Pred mnoha a mnoha lety, za hluboke totality, kdyz jsme jeste na
katalog Neckermanna (ci jak se to jmenovalo) koukali s otevrenou hubou, jsem
tam videl neco jako gramo-walkman. Proste mala krabicka velikosti normalniho
walkmana, do toho se nejak strcil singl (ktery z toho asi tak ze 70-80%
vycuhoval, uvnitr byl jenom ten stred) a nejak k tomu z boku krabicky
dolehalo ramenko (taky z vetsi casti vycuhovalo). Jestli to aspon trochu
fungovalo netusim, pokud jo, tak si stejne nedovedu predstavit, ze by to
mohlo vydrzet aspon den zavesene na opasku (tak jak to v tom katalogu bylo
vyfocene). Kdyz si predstavim jak mam v tlacenici v MHD za paskem krabicku,
z ktere couha tocici se deska a ramenkou s jehlou, no nevim nevim. Prislo mi
to uz tenkrat spis jako kuriozita co vsechno se da vyrobit...

Dusan Dolezal