SPI slave na PIC

Jozo svk421@zoznam.sk
Pátek Listopad 10 10:06:19 CET 2006

>v datasheete pre 16F877 je v kapitole o SPI obrazok, kde je napisane, ze
>SSPIF sa nastavi medzi Q4 a Q2 dvoch po sebe iducich instrukcii po
>vyprazdneni registra, teda sa nastavi v instrukcii po vyprazdneni registra
>SSPBUF. Aspon tak tomu rozumiem ja. Cas, ktory zostava na nahratie novej
>hodnoty je potom do najblizsej aktivnej hrany SCK, vtedy sa musi uz posunut
>datovy bit z novych dat. Osobne by som to riesil pouzitim najpomalsich
>hodin v masteri, aby bola dostatocna rezerva na obsluhu SPI.

Vdaka za reakciu, zda sa ze je to tak. Ja som sa snazil zvolit u mastra
taky clk, aby som stihal prijat bajt, zratat z neho crc16 a ulozit do
externej RAM. Vyslo mi to na zhruba 500kHz. Skolabovalo to ale na
vysielani odpoved, hoci ta rutinka potrebuje len cca 7 instrukcii.
Nevadi, uz som to poriesil. Dal som clk na maximum co zvlada master -
1.8MHz a medzi bajty vklada 8us delay. Priemerny tok ostal zachovany a
na prijem mam kopu casu. Vychadza to 68kB za sekundu, co je pre tu
aplikaciu vyhovujuce.

j.