Re: Koupě televize dnes

aze azehw@volny.cz
Pátek Listopad 10 09:22:41 CET 2006

To je sice hezké, ale těch kabelů je stejně moc, různé propojky mezi
přístroji, rozbočovač pro anténní vstupy atd. , takže se to stejně do
"několika krabiček s konektory" nevejde... nevím jak jiné TVP ale naše má
klasický PC kabel s konektorem, třížilový. Když dáte do "klasického" psa
další placaté pejsky, bude z toho jen další neskladná potvora....
AZE

K zásuvkám na 230V - pro tyhle přístroje by bylo lepší sehnat psa pro
vidlice bez ochranného kolíku. Jestli se takovej pes vyrábí. Nebo vzít
klasickýho i menšího psa a takový ty rozbočky třeba na 4 vidlice bez
PE.

Ono je pěkný mít plochou televizi na zdi, ale co je to platný, když
ostatní přístroje maj takovej půdorys, že jsou na hloubku větší než ta
televize.

P.K.