SPI slave na PIC

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Listopad 10 09:05:32 CET 2006

Ahoj,

v datasheete pre 16F877 je v kapitole o SPI obrazok, kde je napisane, ze
SSPIF sa nastavi medzi Q4 a Q2 dvoch po sebe iducich instrukcii po
vyprazdneni registra, teda sa nastavi v instrukcii po vyprazdneni registra
SSPBUF. Aspon tak tomu rozumiem ja. Cas, ktory zostava na nahratie novej
hodnoty je potom do najblizsej aktivnej hrany SCK, vtedy sa musi uz posunut
datovy bit z novych dat. Osobne by som to riesil pouzitim najpomalsich
hodin v masteri, aby bola dostatocna rezerva na obsluhu SPI.

Andrej