OT: google calendar - SMS

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Listopad 10 08:58:05 CET 2006

Omluvam se za OT, ale obcas se tu probira email/gmail....
Google ma ve svem kalendari moznost posilat upozorneni pomoci SMS. No
nebyl bych to ja, kdybych nemel problem - moje predcisli '739' to
proste nebralo, pry to neni platne tel. cislo.
Psal jsem jim pripominku, na kterou jsem dostal "standardni" odpoved
typu ...dekujeme...bla bla bla... budeme se tim zabyvat.... bla bla
bla...
Tim jsem to bral tak jak vsude jinde - mam smulu a nic se dit nebude.
Ovsem Google prekvapil - dnes mi prisel mail, ze uz by to melo
fungovat (a opravdu to jede). Bravo Google.

Ze zajimavych sluzeb Google:
gmail
Calendar
Docs & Spreadsheets