Re: Kvalita mikrokontrolérů - bylo: ATmega8 a PonyProg - doplnění

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Listopad 10 08:46:31 CET 2006

On 11/9/06, "Ing. Tomáš Halabala" <tomas.halabala@iol.cz> wrote:
> Nechtěl jsem narážet na chyby uživatele (návrháře), ale na nedostatky
> MCU. Samozřejmě, že vždy záleží na kompromisu, ale určitě by měly
> existovat MCU, které mají více plusů (bez ohledu na cenu) než jiné
> obvody.

Nejvice plusu ma ten MCU, ktery znate a mate k nemu nastroje:) Myslim,
ze je lepsi pouzit rodinu 'ABC', kterou znam, nez 'DEF', ktery by pro
danou aplikaci byl sice vhodnejsi, ale jeste jsem si na nej nesah:)

Zamerne jsem uvedl ABC a DEF, aby se na mne priznivci PICe nerozkrikli. Oooops:D

Hezky weekend,
Marek