DDS: par otazok

Milan Simko simko.milan@orangemail.sk
Pátek Listopad 10 08:27:26 CET 2006

Hello.

Moja DDSka je uz takmer hotova, ale mal by som este par otazok.

Komparator funguje len v urcitom rozsahu nastavenia (11-47%). Tusim to
tu niekto uz spominal. Takze v momentalnej verzii to bude asi normalne.

Tranzistor T3 v atenuatory sa dost hreje. V navodoch su pisane hodnoty rezistorov
R32,R33 150ohm ale co som videl fotky v A-Radiu (3/2006) Valuchovho prototypu, tak
tam boli rezistory 330 ohmov. S 330ohmovymi rezistormi to bude hriat asi
podstatne menej. Len som si nie isty ci sa tym nieco nepokazi (frekv. char. ???)

Predlohy prednych panelov su vo formate EMF. Ide to niecim nejak rozumne
editovat?  Pouzil som display DEM20486, ktory je trochu vacsi ako sa
predpokladalo, takze treba predny panel trochu upravit. Nejak som to
otvoril v OpenOffice Draw ale uz to editovat neslo.

Este musim podakovat panom Valuchovi a Dreslerovi za skutocne vybornu
konstrukciu.

Milan