Kvalita mikrokontrolérů - bylo: ATmega8 a PonyProg - doplnění

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Listopad 9 23:49:52 CET 2006

Lenze okrem vylozenych nepodarkov nic nie je lepsie a horsie, naozaj je
to len o tom poctivom citani datasheetu a nespoliehani sa na "tak je to
dobre".

A to, ci je nieco perspektivne ci nie zalezi od X inych faktorov, napr.
ochoty vyrobcu vobec obvod vyrabat... :-(

wek