Kvalita mikrokontrolérů - bylo: ATmega8 a PonyProg - doplnění

"Ing. Tomáš Halabala" tomas.halabala@iol.cz
Čtvrtek Listopad 9 23:13:24 CET 2006

Nechtěl jsem narážet na chyby uživatele (návrháře), ale na nedostatky
MCU. Samozřejmě, že vždy záleží na kompromisu, ale určitě by měly
existovat MCU, které mají více plusů (bez ohledu na cenu) než jiné
obvody. Prostě některé by měly být více profesionální s dokonalejší
architekturou a promyšlenější než jiné.
Ptám se na to proto, že já mám zkušenosti hlavně s PICy a nemám s čím
porovnávat. Ten kdo používá několik různých MCU od různých výrobců s
podobnými parametry by už měl být schopen říci co je podle něj lepší
a co raději používá. To je to co mě zajímá - chci si stále rozšiřovat
znalosti, ale zároveň nechci ztrácet čas laborováním s neperspektivními
součástkami.

Tomáš