Kvalita mikrokontrolérů - bylo: ATmega8 a PonyProg - doplnění

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Listopad 9 22:07:21 CET 2006

Pletie sa tu dohromady niekolko veci, a to by sa nemalo.

Predovsetkym, nic take ako samospasitelny svab neexistuje. Vzdy ide o
nejaky kompromis.

Velmi vyznamny faktor je "to staci". Ma niekolko podob: "netreba sa
zamyslat nad napajanim, takto to staci". "Ten plosak nemusi byt
dvojvrstvovy, takto to staci". "Resetovaci obvod netreba, interny/RC
staci". Bohuzial, vyrobcovia "tlacia na pilu" prave tymto smerom, aby
zvysili popularitu obvodov.

Dalsi faktor su prave spominane samodomo programovadla; to napokon tiez
spada do kategorie "to staci".

V neposlednej rade ide aj o nekvalitnu dokumentaciu od vyrobcu, a
napokon, samozrejme sa stava aj to, ze jednoducho vyrobia nepodarok.

wek