Kvalita mikrokontrolérů - bylo: ATmega8 a PonyProg - doplnění

"Ing. Tomáš Halabala" tomas.halabala@iol.cz
Čtvrtek Listopad 9 21:25:22 CET 2006

Zdravim konferenci,
po přečtení příspěvku (níže) mě napadlo vyzvat všechny zkušené vývojáře,
aby se vyjádřili ke kvalitě používaných MCU.
Už se tu podobné téma probíralo, ale řekl bych, že výsledek byl dosti
neutrální. Asi se to ani moc jednoznačně říci nedá, ale se kterými
mikrokontroléry se nejlépe pracuje, jsou nejspolehlivější, nejméně
náchylné na rušení a obsahují nejméně chyb? Najde se na takovou otázku
konkrétní odpověď? Které MCU si nejraději v aplikacích dělají co chtějí?

Tomáš