RE: Koupě televize dnes

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Listopad 9 20:43:19 CET 2006

Spis nez napad jen takovy namet. Sel bych prohledat firmy, ktere navrhuji a
staveji kuchynske linky a vyrabeji do nich takove ty tzv. dratene programy.
Ty mivaji na ruzne rohove a zarohove skrinky spousty ruzne chytre vymyslenych
pantu a pantiku, ktere dokazi s drahou dvirek skrinky nebo nejakeho kosiku na
hrnce behem otevirani delat vselijake kejkle. Nevim, jestli z toho unese
20kg, ale jednak police plna kastrolu take neco vazi a jednak by se tam mozna
aspon dala nejit nejaka inspirace.

Jakub Serych