RE: Koupě televize dnes

Kručinský Ladislav ladislav.krucinsky@linde-mh.cz
Čtvrtek Listopad 9 13:04:59 CET 2006

Přesně takový držák mám na mysli. Viděl jste ho někde na netu ?

Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz
[mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Zdenek
Sent: Thursday, November 09, 2006 12:36 PM
To: HW-news
Subject: Re: Koupě televize dnes

Takovy drzak jsem videl. V pudorysu to vypadalo jako pismeno Z.
Panty v obou spojich. A to cele 2x nad sebou kvuli vaze.
Zdenek

Kručinský Ladislav napsal(a):
> Tak už jsem se rozhodl, koupil jsem Hyundai IQ321, 80cm LCD s
DVI-T tunerem a hromadou dalších zbytečností. Teď ale řeším
drobný mechanický problém:
> Jak udělat držák na zeď, aby šla televize malounko natáčet do
stran (tak 30°na každou stranu) a přitom se v nulové poloze
nacházela co nejtěsněji u zdi. Televize má 20 kg a to
představuje značné torzní nároky. Nemá někdo nějaký geniální nápad ?