Re: utržená kamera

Tony Malecky tony@malecky.cz
Čtvrtek Listopad 9 09:26:25 CET 2006

Zmerit ohmetrem ktery z vodicu ma proti zemi 75Ohm a ten povazovat za
signalovy?

Tony

----- Original Message -----
From: "Petr Kout" <petr.kout@seznam.cz>
To: <Hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 09, 2006 9:03 AM
Subject: re: utržená kamera

Jedná se tuhle kameru:

http://www.topica.com.tw/1/products-detail-spec.jsp?product_id=65

šroubek jsem našel jen jeden .... drží tu horní clonu
vypadá, že je nerozebíratelná bez použití násilí .... obal vypadá jako
jeden kus, sic má tam vidět malou drážku, ale ať jsem zkoušel jak jsem
chtěl výrobce ji udělal dobře odolnou :(

"Na jaké má být napětí ? Asi bych to prubnul přes nějakej zdroj s
nastavením proudu. Když vydrží procesor přepolované napájení, tak by
mohla i kamera, nehledě na to, že když ji někdo fiknul kabel, tak ji
bazar určitě neprodával s tím, že je funkční. pyrin "

mě nejde o přepolování, nerad bych pustil napájení do signálového vodiče....
byla za 300 s tim, že je teoreticky funkční, leč prodávána bez záruky
.... si čorka moc nevydělala (čorko radim ti: "příště ber i konektory a
dostaneš mnohonásobně víc" :-) )

"změřit odpor proti zemi na střídačku (tj. jednou (-) na zem a (+) na
zem) jste zkoušel? "
tohle jsem jaksi nepochopil :(

dnes večer zkusím ten test s tim pípákem

díky za rady
Petr