ATmega8 a PonyProg

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Čtvrtek Listopad 9 09:16:21 CET 2006

Myslim, ze konfiguracia je OK. Test je OK, aj ked ten zrejme len
pritomnost programatora.
Najprv som neinvertoval ziadne signaly, ale potom som len tak
skusmo invertoval reset a este nieco. Dufam, ze som to tym nepohnojil.

Bezi mi tam WIN2000, vie mi niekto doporucit ten soft na pristup na
lpt port? Mam to doma, tak dalsie pokusy budu az vecer.

IK