OT: Neni sice patek, ale Vanoce tlucou na dvere?

David Kucera david@cybertex.cz
Středa Listopad 8 12:38:36 CET 2006

ano, prepinac a,b,c ma to kazdy model, mam dva kusy, jeden jsem kupoval
v CR a druhy v SK a behaji spolu bez problemu

pitvou mohu slouzit, jen nez se k tomu dostanu tak to mozna nejaky den
potrva