mcu.cz - Sedmisegmentove zobrazovaci jednotky

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Středa Listopad 8 01:02:50 CET 2006

Je je to asi bylo od teto firmy
http://www.income.cz/default.php?m=sportovni_casomira
A to tu jeste nebylo zmineno CE, EMC a podobne
papiry, ktere kdyz nemate tak Vam COI necha
vymerit take nejakou tucnou pokutu aby meli na vyplaty.

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 07, 2006 11:42 PM
Subject: Re: mcu.cz - Sedmisegmentove zobrazovaci jednotky

Puvodni zprava ze dne 7.11.2006 od Michal Grunt:

> Nedavno jsem byl pozvan na rozchozeni casomiry prave take pro
> hokejbalove hriste a 'segmentovky' byly udelany z LEDek (skore, cas,
> tretina, 2x tresty pro kazdou stranu). Jinak cele zarizeni se starym
> notebookem (panel se ovladal pres seriovy port, na PC bezel program
> v DOSu), prisel na neco malo pres 100tis. Kc. Za ty prachy bych to
> dal po vecerech dohromady snad 5x...

No a ted si vem, ze by ti sef v praci rekl, ze sehnal super kseft,
budes na tom delat po vecerech doma a udela se to zakaznikovi za
nakupku, takze za to nakonec vubec nic nedostanes a to jeste budes
pouzivat sve vlastni nastroje a pristroje :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz