[OT] Jakou zidli?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Listopad 7 21:00:41 CET 2006

S tim absolutne souhlasim.
Svojim detem jsme nakoupili ruzne klekacky a dokonce balony na sezeni. No ty
balony byly a jsou dobry, ale ve firme se spatne u muzu vyjimaji.
Pro sebe jsem si koupil takove to reditelske kreslo a velmi zahy jsem
zjistil, ze v nem sedim uplne nakrivo.
Osvedcily se mi obycejne kancelarske zidle at uz drvevena klasika, nebo ty
kancelarske, ale jednodussi, nastavitelne a s tvrdsim sedakem.
To "reditelske kreslo" mi malem znicilo zada. Proste jsem se v nem pri PC
rozvalil a neuhlidal jsem oblouk do strany na pateri. Balon je super, ten
vam to nedovoli, jen se nehodi do urcitych prostredi.
J. Polivka

Nápodobně, stará poctivá židle. Předtím než se mi křesla polámaly, jsem
míval dost problémy s krkem a páteří. Vypadá to sice spartánsky, ale
opravdu, klasická židle je nadevše.

JL.