OT:Jaký (free)e-mail?

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Úterý Listopad 7 13:56:38 CET 2006

Teď jsem to řešil taky. Jde o to, na co to chceš. Pokud na poštu, kam
chodí pár zpráv, tak Centrum. Gmail je sice dobrý, ale jejich pop3
server je paskvil, který nemá obdoby.

Já jsem hledal něco na konference. Čtu je jak z práce, tak z domova.
Takže jsem hledal něco s IMAP. Centrum má sice velkou kapacitu, ale
omezení na 10000 zpráv. Atlas má omezení na 6000 zpráv. Gmail nejde
stahovat ze dvou různých míst, protože ten jejich pop3 jakmile jednou
zprávu přes pop3 odešle, tak ji považuje za odeslanou. Pokud zprávy z
gmailu nesmažeš, tak ti občas přijdou znovu. Takže když tam máš třeba
500 zpráv, které jsi už jednou přes pop3 stáhnul, tak ti třeba za 14 dní
přijdou znovu. IMAP Gmail bohužel nemá.

Nakonec jsem si koupil neomezenou schránku s IMAP u našeho providera.

--
Aleš Filip