OT: Pracka Ardo ještě jednou

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Listopad 7 12:37:31 CET 2006

No stalo se mi u 10let stare Indesitky neco podobneho - v zadnem rezimu
se nic netocilo.

Sel jsem po dratech a nasel v plastove krabicce regulator - u jednoho
rele byla spatne zaletovana noha do DPS - ten cin se za ty leta uplne
vyhral az ve finale uplne shorel - tak jsem to proletoval poctivym cinem
 a uz zase pereme.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info