[OT] Jakou zidli?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Listopad 7 11:51:53 CET 2006

Pracovní stůl - to jako kde se dělá s pájkou atd.? Já bych v tom
nehledal vědu, nejspíš bude stačit jakákoliv kancelářská židle, tj.
otočná, stavitelná - jen ty levnější se můžou rychle prosedět - takže
by měla mít tvrdší sedák.

U počítače se můžou hodit opěrky na ruce - ale ty by měly být
dostatečně vysoko aby se člověk všelijak nekroutil, když se o ně chce
opřít (měl jsem takovou židli a ty opěrky jsem z ní pak sundal).

P.K.