mcu.cz - Sedmisegmentove zobrazovaci jednotky

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Listopad 7 09:59:18 CET 2006

Mno to je jasne ze nejde o nic zvlastne, ale inspiracia je fajn vec... :-)

Myslim, ze ide skor o stavbu samotnych mega-giga-segmentoviek nez o
nejaku sofistikovanu elektroniku (ktora pri takychto rozmeroch pozostava
skor z lokomotivovych rieseni nez fajnovych integracov :-) ). Kosta tam
mal tusim aj par konstrukcnych poznamok, a to sa moze pri jednorazovej
stavbe celkom hodit.

wek