Program na tepelnou simulaci PCB ?

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Listopad 7 08:49:35 CET 2006

A nestaci to funkcni demo ?
Danhard
******

No, na FEM můj dotaz právě směřoval. Celkem vím o co jde, umím to
ovládat a normálně to používám.
Jenže kombinace Solidworks/Cosmosworks, na které si podobné věci na
jednom pracovišti sjíždím tohle nezvládne (ověřeno). Strojírenské
simulace neumí dostatečně variabilně přizpůsobit síť tomu, že některé
prvky jsou tenké a jiné velké. Typicky tenká vrstva mědi nebo prokovená
dírka na tišťáku.
A nefunguje to ani když jsem simulaci omezil na jeden Luxeon, kousek
tišťáku a jeden chladič, protože se to sesype když to má meshovat tu měď
a vývody Luxeonu.

Takže mně napadlo, jestli někdo nenapsal něco jako
http://www.betasoft-thermal.com/ co by bylo na nějakou dobu free.