OT: Zbylo z výroby a pokusů

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pondělí Listopad 6 15:25:28 CET 2006

Dobrý den,

opět tu máme cca 100 kabelů s konektory Cannon 9 samice. Hodí se tedy pro ty, kteří připojují něco přes sériový port do PC. Délky kabelů jsou od 20cm do 1m.

Dále tu mám odhadem 30 relé, cívka 12V, spínají 1A, 125V AC nebo 2A, 30V DC. Mají ale ustřiženou nohu od spínacího kontaktu, dají se tedy použít jen jako rozpínací.

Vše zdarma, za poštovné, či čokoládu nebo víno, jak kdo chce.

Dále tu mám relé v SIP, nepoužitá, cívka 24V, spínací kontakt, asi 1000 ks. Nákupní cena byla 15 Kč, tak 7-10 Kč/ks by bylo prima.

Omlouvám se za OT.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel