GSM brana

aze azehw@volny.cz
Pondělí Listopad 6 11:06:23 CET 2006

To je docela zajimave. Jenze jak dlouho to bude fungovat? Jak znam
errortel...
AZE

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, November 06, 2006 10:27 AM
Subject: Re: GSM brana

Brana se necha pomerne levne postavit. Staci k tomu nejaky  mobil
Siemens a trocha smeti s procesorem kolem. Na webu najdete dost navodu.
Kdyz tak tu jednu branu mam  - GSM  Blue Gate - je to starsi provedeni s
mobilem ( C25) uvnitr takove nevzhledne krabice spolu s elektronikou.
Napájení možné pouze 230V . Mohu poslat oscanovaný manuál.
Co se tyce operatora, je to asi jedno, jde spis o ceny volani. Kdyby
jste chtel, mam predplacenky od exEurotelu (GO Felicia) - normálně se
nedají nikde koupit.
Volani  kamkoliv (Tmobile,Voda, o2  vcetne pevne ) a  kdykoliv  je  za
3,80 Kč s DPH/ min.
Takove ceny volani/min nenajdete ani s pausaly  za 1500 kc....