OT: ako vydolovat data z ext2 partition?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Listopad 6 10:26:49 CET 2006

Zdravim,

Viem ze je to tu OT a ze na to existuju lepsie miesta, ale je tu zopar
zarytych linuxakov a mozno je odpoved rychla a jednoducha...

Kedysi som experimentoval s nejakym redhatom a na casti disku som si
spravil partition s ext2 (zvysok je w98). Po havarii PC a vymene
motherboardu sa pri preinstalacii w98 zrusil boot manager co mi
umoznoval bootovat redhat (myslim ze to bol grub), ale ma to netrapilo,
lebo som sa uz s linuxom dohral (nie je cas). Mam vsak nejake subory na
tej partition, o ktore by som nerad prisiel; prilis vela energie som
vsak tomu nechcel venovat. Tak som si zaobstaral nejake ubuntu co vie
bootovat z CD, mountol som tu ext2 partition; vsetko fajn, ale nedovoli
mi pristup do /root (kde pochopitelne :-) mam tie chcene subory).

Je na toto nejaky rychly a jednoduchy liek?

Dakujem.

wek