RE: Výdrž baterií v meteostanici?

Stribrny, Vladimir Vladimir.Stribrny@fei.com
Pondělí Listopad 6 08:18:15 CET 2006

Bez obav. Odhaduji tak rok. Proste ta doba je tak dlouha, ze si nedokazu vzpomenout kdy jsem naposled menil. Cidlo vysila ve velmi dlouhych intervalech.

            S pozdravem

                   Vladimír Stříbrný
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of m.marusak@volny.cz
Sent: Thursday, November 02, 2006 3:58 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Výdrž baterií v meteostanici?

Uvažuji, že bych si pořídil takovou tu standardně prodávanou meteostanici
(tlak, taplota, vlhkost, vnější+vnitřní) a zajímalo by mě, jak
dlouho v ní vydrží baterky, zejména ve vnější měřící bezdrátové
jednotce. Nerad bych v ní totiž každý měsíc měnil baterky.
Meteostanice se tu už probíraly, jen zkušenosti s napájením jsem
nějak nezaznamenal.
Díky za názor.

Martin M.

--