OT: Router DSL-G 664T

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Listopad 5 21:47:48 CET 2006

Kubat Tomas napsal(a):
> ja jsem ted presel po letech z cdma na adsl a mam z toho vanoce :-)))
> co jsem musel vytrpet na dial-up_u, pak se mi zdalo cdma jako zivotni vitezstvi.
> no ted adsl je v podstate splnene sci-fi :-).
> proste vsude je to ruzny, ale netahal by do toho technologie jako takovy :-).
> tomik.

Ale jo to je jasne, ze timhle si prosel kazdy. Neni to tak dlouho co
jsem tady mel PC P100 s 32MB RAM a na tom IPCOPa jako router, ktery me
pripojovat pres GPRS telefonem Siemens ME45 a 12prvkovou Yaginu
namirenou na BTSku mimo sidliste protoze na sidlisti trvale nebylo dost
timeslotu. Pak prisla prvni pevna linka 64/48kbps za 700Kc.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info