OT: Router DSL-G 664T

Jan Kral kral@fortech.cz
Neděle Listopad 5 21:26:26 CET 2006

> Před časem tu
> >

> No to je celkem bezny:
>
> http://internet.starnet.cz/files/starnet_cenik_panelaky2006.pdf
>
> --
> RadekCX - http://www.cncnet.info

Myslel jsem ze zrovna vy jste v IT aspon trochu znaly. Mozna si staci precist zkusenosti ostatnich uzivatelu:
http://forum.rychlost.cz/dotaz/2005-09-27-78-starnet-ceske-budejovice-jake-mate-zkuse/
Jinak se samozrejme muzete k Starnetu pripojit, ale ten zrejme neni k dispozici. Uz z principu nejde udelat neomezene pripojeni za takoveto penize, vzdycky se o to delite s nejakym dalsim a ne jen jednim uzivatelem.
Vzdyt je to tak jednoduche: objednejte si od prvniho vhodneho poskytovatele linku o potrebne kapacite az do domu (za plnou cenu a skutecne bez omezeni) a tam ji rozhodte mezi X dalsich zajemcu a podelte se s nimi o celou cenu a budete mit presne to co nabizi starnet a jemu podobni bez velkych zrizovacich poplatku apod.

S pozdravem JK