OT: Router DSL-G 664T

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Listopad 5 19:32:41 CET 2006

.

RVsoft napsal(a):

>Zdravim,
>
>nevite nekdo zda je mozne pouzit tento router i v pripade, ze se nechci
> pripojovat na providera pomoci ADSL, ale normalne do WAN-ethernet s
>pridelenou adresou od providera?

Pokud vim, tak ten modem nema WAN rozhrani, takze vyuziti pouze jako
4-portový switch.
A nelze vyuzit ani jako WIFI klient. To radio uvnitř je připojené za
ADSL modem na switch.
I kdyz mam pocit, ze jsem nekde videl nejakej "custom" fw, ktery z toho
zeleza umel vycucat vic    "....  xxx.ru"  tak neco
....pro Thomson  Speedtouch jsem tam stahoval fw co umel logovat provoz
a jine featury))

>Chci u rodicu zrusit ADSLku a pripojit se konecne nejak normalne

Poslyste, co si tak predstavujete pod pojmem  "konecne nejak normalne"