[OT] Topeni - regulace - plynovy kotel

Pavel Krejci krepa.hw@seznam.cz
Neděle Listopad 5 02:07:15 CET 2006

Zdravim.
Prijde mi, ze to poradne podle mych predstav nefungovalo nikdy.
Nebyl jsem u instalace (prizenil jsem se), ale topeni se mi zda podivne
uz delsi dobu. Proto jsem se rozhodl, ze bych rad, kdyby nekdo znaly
veci prisel a bud me poslal do haje, ze hystercim a nebo rekl je potreba
udelat to a to a pojede to jako vino.

Do kotle vedou jen 3 trubky. Studena, tepla a plyn.
Na teple trubce je asi ten 3c ventil. Tam se ta tepla rozdvojuje do
bojleru a do topeni. Na studeny co vede do bojleru je taky nejaka
"krabicka" - cerpadylko? A pak je tam nejaky trubkovani na dopousteni
vody. tlakomer ukazuje 1.5atm. Obcas se stane ze pri vypnuti to vyleze
na 2atm a pri zapnuti zas spadne na 1.5atm. Cervena raficka je na 1.5atm
ale myslim ze se s ni da hybat, takze vim leda prd co by tam melo byt.
Jestli je to dobastlovany nebo ne si netroufam odhadnout.

Ta varianta s vodnim kamenem asi vypada nejpravdepodobneji.
Protoze treba dnes jsme se vratili v noci, termostat v mistnosti
nastaven na 23C, na displeji ukazoval 22.9C. Ale radiatory studene. Voda
vlazna. Cili pokud ma TUV prednost to by leccos vysvetlovalo.

Existuje nejaka relativne jednoducha cesta, jak tuhle hypotezu overit a
pokud je to kamenem tak da se s tim neco delat krom vymeny bojleru?

Diky,
PK