mozna jsem spatny konstrukter ..

Jan Galuszka konference@ei.cz
Sobota Listopad 4 19:35:26 CET 2006

Velice Vam vsem dekuji za nadherna prani.

Zaroven jsem se srdecne zasmal nad nadhernymi technickymi pripominkami k
tomuto projektu, je videt jak technik dokaze usmevne vse prirovnat k
mechanickym castem a naopak jak mechanika vychazi z toho
nejobycejnejsiho zivota.

Ono uvedeni do provozu z meho pohledu bylo nastesti bez komplikaci, uz
potreti jsem u toho asistoval a "hlidal" operatory.

A ty hadicky byly hlavne kvuli tomu, ze manzelka jiz nepatri mezi ty
nejmladsi rodicky a tak se doktori jistili neustalym sledovanim a
merenim vsech elektrickych velicin.

Potomek jiz nadherne zacina zapojovat sve cidla ke zkoumani okoli,
pomalu to analyzuje a sem tam zapne zvukovou kartu.

Takze ted mam jeste doma par dnu klidneho spanku (nez je privezu domu) a
pak se budu jezdit vyspat na sluzebni cesty.

Jeste jednou diky

Honza