Do ceho zalit toroidni transformator?

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Sobota Listopad 4 12:24:51 CET 2006

Epoxid, Tronic ho normalne pouziva. To chcete zalivat cele trafo? Proc?
Tronic normalne zaliva stred. Davaji do toho takovy plastovy vylisek, dole
to ma placku s tesnicim molitanem a v tom plastovem stredu je zalisovany
mozazny zavit. Tohle zalejou epoxidem, takze pro prichyceni trafa staci
jeden sroub. Sroub k plechu nepritahne primo vinuti trafa, ale tu plastovou
placku.

Andel

----- Original Message -----
From: "Marek Peca" <marek@tynska.cuni.cz>
To: "Eletrika" <hw-list@hw.cz>
Sent: Saturday, November 04, 2006 11:20 AM
Subject: Do ceho zalit toroidni transformator?

Dobry den,

pro DDS&OCXO jsem si objednal u firmy JK-ELTRA sitovy toroidni
transformator. Chtel bych jej zalit do nejake hmoty, vyrobce bohuzel
tak male (D=80mm, h=45mm) krabicky nema, tudiz bych si jej zalil sam.

Ma predstava hmoty byla neco jako Dentacryl, ktery mam moc rad
(pevnost, hladky povrch). To bohuzel pry nejde, protoze "izolace
vyvodu je PVC typ 042, izolace trafa polyesterova folie Tenolan".

Poradite nejakou pouzitelnou a sehnatelnou hmotu?

Dekuji a preji pekny vikend/tyden,
Marek P.