Věc zvaná "zlodějka" ?

Sobota Listopad 4 10:53:52 CET 2006

Hezké dopoledne,

    mně táta učil, že jeden drátek z dvojlinky je pojistka na 6A, dělal
to tak dlouhé roky. Dneska už to nedělá, protože máme jističe.

    Tyhle obrázky jsou z knihy "ABC obsluhy a opravy domácich
elektrických spotřebičov" od W. Trusze a kol. v roce 1973 z ALFA
Bratislava. Existuje ještě první díl, ale ten bohužel nemám. Snad někdy
jindy.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz