OT: mozna jsem spatny konstrukter ..

Sobota Listopad 4 09:21:08 CET 2006

Hezké ránko,

    ta průhledná hadička je intravenozní napojení přes kanilu a ta černá
je od monitoru tlaku. Asi první spuštění do provozu nebylo zcela bez
komplikací pro mateřskou část systému.

    Tak ať se mají obě moc fajně a bez dalších potíží, chtěla jsem
reagovat už včera, ale nešlo to ...

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz