RE: Věc zvaná "zlodějka" ?

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Sobota Listopad 4 07:51:43 CET 2006

Kdesi doma dve byli ale asi je nejsem schopnej dohledat :-(
Urcite se toho vsude hodne vali
Neco jsem potkal tuhle v nejakym bazaru

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kořenský
Sent: Friday, November 03, 2006 11:33 PM
To: 'HW-news'
Subject: Věc zvaná "zlodějka" ?

Zdravím,

obrátil se na mně známý s jedním docela zajímavým dotazem. Prý, jestli se dá někde koupit takové zařízení.....

Sáhodlouze to popisoval jako kombinaci rozdvojky a patice žárovky, až jsem si vzpomněl, že kdysi dávno jsme doma také něco podobného měli, původem snad ještě z dob 1. republiky, vyhotovené ještě z porcelánu.

Říkalo se tomu "zlodějka" a byla to skutečně kombinace patice na žárovku a rozdvojky, takže když se vyšroubovala z lustru žárovka a našroubovalo se tam tohle, dalo se do zásuvky něco zapnout.

Známý se ptal, kde by se to dalo opatřit, neboť hodně cestuje a v hotelových pokojích nebývají často zásuvky na dobíjení mobilu, notebooku atd.
Netuší někdo, jestli se taková věc někde prodává ?

Bezpečnostní a právní aspekty celého řešení ponechme prosím stranou. :-)

Zdraví PavelK