Věc zvaná " zlodějka " ?

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Sobota Listopad 4 00:37:28 CET 2006

Tu trojlinku myslite vazne? A kam jako ten kolik chcete pripojit? To hodlate
duverovat tomu, ze se budou vsude ridit doporucenim at na zavitu je nula? To
neni pouze naivni, to je s prominutim picovina.
Pokud zlodejku, tak do ruky pouze cloveku, co je o elektrice schopen
premyslet.
Zlodejka nikdy nebude nic extra bezpecneho, ale pokud kolik nepripojite (nebo
pripojite kvalitne napr na topeni, ale ani na to bych se nespolehal) da se s
rozumem pouzit.
Omezil bych se na pripojovani prostroju s dvojitou izolaci a pouzil zasuvku
bez koliku.

Jakub Ladman

PS: Nepredpokladam ze by to nekdo prodaval, protoze by se imho vystavoval
nejake zalobe, soudu a podobnym neprijemnostem.
PS2: Ja si ji vyrobil ze stare kompaktky, neb se na ten plech lip paji nez na
ten pozink co mivaly normalni zarovky.
Nejakou prumyslove vyrabenou se dvema zasuvkami, pravdepodobne sovetske
provenience jsem kdysi videl u babicky, ale ta mela ty diry mensi a
standardni ceská zastrcka do toho nesla nacpat.