Tip na 3.3V ekvivalent k IO typu MAX232 --> maily z konference

Pavel Krejci krepa.hw@seznam.cz
Pátek Listopad 3 23:54:06 CET 2006

Zkousel jsem to taky, taky mi to funguje.
Ale nedelam seriovou vyrobu, takze bez zaruky. ;o)

Jinak prijde mi divny, ze mi prijde driv z konference odpoved na muj
mail nez muj mail samotny...

A deje se to u spousty mailu, ze chodi pochybne ..

PK