Re: Věc zvaná "zlodějka" ?

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Pátek Listopad 3 23:43:53 CET 2006

kazdy spravny mlady pionier, ktory navstevoval elektrotechnicky kruzok to
mal urobene.
stacilo rozbit ziarovku, naspajkovat drotiky, zaliat dvojlinku epoxidom. na
opacny koniec sa dala zasuvka a genialna "zlodejka" bola na svete.
kupit sa to celkom urcite (asi) nedalo.
ked tak nad tym teraz rozmyslam, asi si zase jednu zbastlim. len si tam dam
dlhu dvojlinku (a mozno aj trojlinku : ), aby mi to dociahlo od lustra
napriklad na opacny koniec izby.
clovek nikdy nevie, kedy sa mu taka vec zide. neraz som musel rozne riesit
privod elektriny pri vrtani napriklad v pivnici.

OK

----- Original Message -----
From: "Pavel Kořenský" <pavel.korensky@dator3.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 03, 2006 11:33 PM
Subject: Věc zvaná "zlodějka" ?

Zdravím,

obrátil se na mně známý s jedním docela zajímavým dotazem. Prý, jestli
se dá někde koupit takové zařízení.....

Sáhodlouze to popisoval jako kombinaci rozdvojky a patice žárovky, až
jsem si vzpomněl, že kdysi dávno jsme doma také něco podobného měli,
původem snad ještě z dob 1. republiky, vyhotovené ještě z porcelánu.

Říkalo se tomu "zlodějka" a byla to skutečně kombinace patice na žárovku
a rozdvojky, takže když se vyšroubovala z lustru žárovka a našroubovalo
se tam tohle, dalo se do zásuvky něco zapnout.

Známý se ptal, kde by se to dalo opatřit, neboť hodně cestuje a v
hotelových pokojích nebývají často zásuvky na dobíjení mobilu, notebooku
atd.
Netuší někdo, jestli se taková věc někde prodává ?

Bezpečnostní a právní aspekty celého řešení ponechme prosím stranou. :-)

Zdraví PavelK