C*ilcr*ft vzorky

Pavel Nevrkla nevrklap@volny.cz
Pátek Listopad 3 19:10:59 CET 2006

A dival jste se to GM? Maji docela vyber SMD civek, uz jsem je pouzil v
nekolika ruznych menicich a funguji dobre...

napr.:

SMD tlumivka 4,7uH, R=0,105Ohm, Imax=1,65A,
tolerance 10%, rozměr 4,0mm x 4,5mm, výška 3,2mm

SMD tlumivka 4,7uH, R=0,035 Ohm, Imax=4,50A, tolerance 20%, rozměr 8,3mm ×
8,3mm, výška 4,8mm, vhodná pro výkonnové aplikace

----- Original Message -----
From: "Šerých Jakub" <Serych@panska.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 03, 2006 6:50 PM
Subject: RE: C*ilcr*ft vzorky

Hmm, odpovim si sam :-(((

C*fti poslali mail, ze jejich samplova politika je naklonena pouze lidem od
nichž se ocekava high volume odber a ze nas (psal jsem to na skolu) na webu
hledali a zda se jim, ze tomu neodpovidame.
No alespon jsou slusni, ze dali vedet. Mohli to rovnou zahodit a nechat
cloveka cekat.

Takze změna dotazu. Kde sehnat (nejlepe v CR a uplne nejlepe v Praze) v
kusovce SMD civecku tak do prumeru 5mm o indukcnosti 4,7uH, spickovem proudu
nad 1A a schopnou behat v menici na 650 kHz?

Diky

Jakub Serych