Koupě televize dnes

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pátek Listopad 3 17:26:44 CET 2006

Mame asi 3 roky 100Hz TV (normalni 4:3), ktera v te dobe stala kolem
15tis. a zadne artefakty nepozoruji. Naopak, obraz neblika (je to hlavne
videt pri svetlejsim obrazu) a neboli me z toho oci... nevim jak vy, ale
ja na prvni pohled poznam jestli je TV 50hz nebo 100hz, stejne tak na
obyc. monitoru jestli je nastaven na 60hz a 85hz a jsem na blikajici
obraz celkem haklivy...