RE: Koupě televize dnes

Kručinský Ladislav ladislav.krucinsky@linde-mh.cz
Pátek Listopad 3 16:50:39 CET 2006

Doplnil bych, že klasickou obrazovku už prostě nechci.
Spíš mně zajímá filozofie toho, že analogový příjem bude časem zbytečný a proč mám tedy platit tuner v televizi. A když už přijímám digitální televizi (o IPTV neuvažuji - spíše pozemní nebo satelitní) tak bych rád digitální formu (maximálně po nějakém převzorkování) dodržel až do monitoru (převod na VGA a v monitoru zpět na pixelový rastr mi připadá jako krok navíc).

Kručinský