C*ilcr*ft vzorky

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Listopad 3 16:45:23 CET 2006

balu@home napsal(a):

> Clovek si kupi potrebny kus
>alebo vyvojovu sadu a ked nieco potrebuje tak 1. otvori krabicu 2.
>vyberie cievku 3. zapajkuje do obvodu. Trva to asi 5 sekund,

Jedna civka do menice se tu resi uz 2 dny....( porovnejte s 5 sec.
sahnuti do krabice) .A vy tu  motate amaterskou praxi s profesionalni.
Na co budu mit doma zasobu indukcnosti, kdyz nakonec stejne tu spravnou
nenajdu a budu ji muset vyrobit
nebo objednat. Objednavka je za cenu, ze musim najit dodavatele a cekat
az to prijde. ( treba tyden)
Vyrobeni, vypajeni  mi zabere chvili, navic ja vetsinou pouzil neco
dostupneho treba ze zakladnich desek PC, menicu, zdroju.
Indukcnost se da zmerit, pro menic  s LED je  mozna urcita tolerance
hodnoty...
Co se tyce proudoveho zatizeni /syceni je  o trochu zkusenosti. Urcide
do step-down menice 24/12V/5A nedam  hodnotove spravnou indukcnost  ale
motanou 0,1mm dratkem na 1mm cince ... :-(

Zduraznuji, ze se nebavim o profesionalni praxi, nebo vyvoji zarizeni
pro trh, kdy se bude vyrabet 1000 ks / denne.
To uz je lepsi si to nechat cele postavit a vyrobu zadat v Číně.

Jedna se o obycejny  amatersky bastl menic pro LEDky v mnozstvi max 1  -
3  kusy..

narozdiel od prehrabavania sa na smetisku, vypajkovavania z plosakov,
merania,

>zahodenia do smeti a kupenia toho co naozaj potrebuje :-)
>b.

Jak jsem psal, je to trochu vec praxe. Vetsinou prehrabu desky a
napotreti mam v ruce tu spravnou vec. Pripadne uprava odmotanim a je to.