Koupě televize dnes

Milan Horák stranger@tiscali.cz
Pátek Listopad 3 16:41:13 CET 2006

Zdravím,

pokud odbočím stejným směrem jako Vy, pak bych p. Kručinskému
nedoporučil koupi Samsungu CW-29Z408P (úhlopříčka 72cm, 42cm hloubka.
PIP,...)

Televize je to moc hezká, slimku jme potřebovali, ale ...

Je to 100Hz a ty 'chybějící' půlsnímky to dopočítává tak, že je vidět ta
setrvačnost. Nevím jak bych to...
Když se více hýbe obraz tak to maže a až po zklidnění je obraz ostrý.
Přirovnal bych to k jpg obrázku.

Takže tudy ne. I když za 11000 si na to budeme muset zvyknout ;-)

Milan