[OT] zkratky (REKOM Brno)

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Listopad 3 12:00:26 CET 2006

ja jsem z tech mladsich a rek bych ze je nj= no jo .neboli se casto
pouziva njn jako no jo no :)) samozrejme btw=mimochodem je notoricky
zname . A tady na S morave a ostravsku se hodne jeste pouziva
bo=protoze coz je z polstiny akorat nekteri to zneuziji jako zkratky
nebo . to ja jen kdyz je ten patek :)

snehulak