Re: Výdrž baterií v meteostanici?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Listopad 2 16:14:00 CET 2006

Mozna asi i podle znacky a to nejen u baterek ale i u meteostanice.
Baterky do externiho cidla redeji alkalicke, nevytekajici.
Jednou mi na balkone zapadlo cidlo za bednu a jelo to urcite nejmene jeden a
pul roku, mozna dva a to i pres tuhou zimu a cidlo bylo mezi krabici a
smerem do bytu za zelezobetonovou zdi.
Jednalo se o WS 7390 nebo jeji lepsi sestricku, ktera mela i historii tlaku.
To uz si nejsem jisty, od obou jsem jich mel desitky a jednu jsem si tehdy
povesil na zed. Cidlo bylo bile s displejem. Prenos 433 MHz.
Tady si jiste vyberete :
http://www.lacrossetechnology.com
je to tam i s videem u kazdeho typu.
J. Polivka

Uvažuji, že bych si pořídil takovou tu standardně prodávanou meteostanici
(tlak, taplota, vlhkost, vnější+vnitřní) a zajímalo by mě, jak
dlouho v ní vydrží baterky, zejména ve vnější měřící bezdrátové
jednotce. Nerad bych v ní totiž každý měsíc měnil baterky.
Meteostanice se tu už probíraly, jen zkušenosti s napájením jsem
nějak nezaznamenal.
Díky za názor.

Martin M.