RE: zavšivené PC..?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Listopad 2 14:52:56 CET 2006

Bohužel drtivá většina freeware antispyware stoji za <|>. Doporučuju
vyzkoušet Spyware Doctor. V trial verzi dokáže xindl pouze detekovat, ale
vždycky byl spolehlivější než Ad-Aware (ten byl nejhorší), Windows Defender
nebo Spybot Search&Destroy (ten byl asi nejlepší, ale pořád některý věci
nedokázal odstranit nebo detekovat).

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death