Internet pres mobil

Martin matesmk1@seznam.cz
Středa Listopad 1 21:06:45 CET 2006

ted sem lezel tyden, kamarad s notabookem zkousel dostupnost wifi siti a
nebyla nalezena bohuzel zadna :(
ani czfree net

----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, November 01, 2006 8:52 PM
Subject: RE: Internet pres mobil

Ještě mě napadá, co to bude za nemocnici? Teoreticky tam můžou mít přístup
přes wifi nebo po dohodě s adminem přes kabel, případně může být nemocnice v
dosahu CZFree nebo někoho známýho, kdo by byl ochoten připojit. Pokud by
bylo třeba wifi výbavy, tak i tu bych na ty dva týdny mohl půjčit...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death